kanweljanken

je krijgt de
Gepost door : an met ip: 82.217.67.*
Op: 08/02/2010 23:35
schoondochter die je verdient
mijn zoon en zijn vriendin zijn op vakantie en ik pas op avantie.
avantie zit op school 8 lessen heeft zij en ik zou er een overnemen , niet van avantie maar van mijn schoondochter
ik ga al twee keer mee om te leren wat avantie moet leren , alleen zat ze eerst in het verkeerde klasje dus werd de boel omgegooid, ik ben er dus op maandag geweest en een keer op dinsdag. snappen jullie het nog ?

ik moest dus deze week met haar naar school en ik was in de veronderstelling dat ik op dinsdag moest.

krijg ik vanmiddag een smsje van mijn schoondochter met de mededeling, vertel je mij wel wat er wordt geleerd vandaag.
tjonge het was toch morgen zeg ik tegen mijn zwager die op de bank zat, goed dat ze een sms je stuurt ander was ik morgen gegaan.
nou an je wordt echt oud zegt mijn net zo oude zwager.
ja alzheimer light ik geef het meteen toe, zo ben ik wel
dus ik om 7.45 uur naar de school voor honden en ik was er als eerste dus een warme kop chocolademelk gaat er altijd wel in terwijl ik zit te nippen komen er wild vreemde mensen binnen met wild vreemde honden
ik voel nattigheid en ik stuur een sms naar mijn schoondochter maar ik krijg geen andwoord.
dus ik loop naar de voor mij wild vreemde juf en ik vraag of er iets veranderd is. tja kan toch, een mailtje naar mijn schoondochter en ik weet van niets.
nee zegt zij en is dit avantie, leuk zie ik haar ook eens, berucht is ze dus al en ik ook hahahahahahahaha.
ze zegt avantie moet op woensdag naar school( ha dacht ik ook alzheimer light)nee ze moet zeker niet op woensdag.
zij belt met de juf van avantie en die verteld wat ik al wist........tot morgen zei ik en bedankt voor de chocolademelk.
ondertussen gaat mijn telefoon het is mijn schoondochter en die houd vol dat ik er vanavond naar toe moet, tja weet je dat zeker het is maandag zeg ik.......sorry sorry hoor ik haar roepen. is het echt maandag?

alzheimer light ja ja het kan al heel vroeg beginnen
morgen ga ik weer een kopje warme chocolademelk halen

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|

Gepost door: galgo met ip: 94.209.7.*
Op: 09/02/2010 08:19
word je niet dronken ervan
Gepost door: an met ip: 82.217.67.*
Op: 09/02/2010 13:41
hopelijk niet hahahahahahaha

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |