| hondenschool |
| Gepost
door : an
met ip: 82.217.67.*
Op: 03/03/2010 20:34 |
|
avantie zit samen met wendy op een hondenschool en ik ga mee. ik pas vaak op avantie en ik leer ook nog wat dus het mes snijd....enz. gisteren was ik er ook en ik ging net lekker aan de kant zitten om te kijken en om stiekem te gniffelen als het mis zou gaan bij iemand, zo ben ik wel ![]() nou dat ging mooi niet door ik kon mooi mee lopen met een voor mij vreemde hond ik kreeg een kwak smeerworst in stukjes in mijn hand en ik kon aan de bak. het baasje van deze lieve hond kon niet zo goed lopen deze hond word straks ook een help hond ( dan moet je hem vooral aan mij geven ![]() )alles wat maar mis kon gaan ging ook mis, hij luisterde in het begin nog wel naar mij maar toen hij door had dat er een eitje aan de andere kant van zijn riem stond was het over ik heb het gewoon niet en dat hebben ze snel door, de dame van wie deze hond was vroeg na afloop aan mij.....wat voor honden heeft u eigenlijk. teckels zei ik met een benepen stemmetje, die luisteren toch nooit kan ik mooi het ras de schuld geven je moet toch wat hé
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |
| Gepost door:
Friese Stabij met ip: 83.180.6* Op: 04/03/2010 10:51 |
|
Oh An, geweldig. Toch goed dat je een poging gewaagd hebt. Met Oepke moet ik ook concequenter zijn, maar dat schiet er wel eens bij in.
|
|
| Gepost door:
Henny met ip: 82.169.124.* Op: 04/03/2010 18:20 |
|
An , je leert wel wat, maar ik denk niet het goede!!
|
|
| Gepost door:
an met ip: 82.217.67.* Op: 05/03/2010 16:28 |
|
ik ben er niet voor in de wieg gegooit, echt niet ![]()
|
|
| Gepost door:
connie met ip: 94.209.7.* Op: 07/03/2010 19:16 |
|
An hou maar op,dat worden asielhonden
|
|
| Gepost door:
an met ip: 82.217.67.* Op: 07/03/2010 20:57 |
|
zeker weten, deze week ga ik niet mee.![]() ![]()
|
|
| | Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie| |