De navigatie mee en gewoon op dat ding vertrouwen moet kunnen toch?
meestal kijkt leo nog even op de computer om zeker te weten of de tomtom de weg wel weet maar vandaag is hij dat vergeten. :>
alles gaat goed tot dat wij op de afsluitdijk rijden, daar moesten wij van tom rechts af, toen wij dat niet deden riep hij boos, herberekenen ( hadden wij dat niet vaker gehoord?).
redelijk dicht bij Ommen raken wij hopeloos verdwaald ( is nog nooit gebeurd
)ook omdat het adres een beetje klungelig op het foldertje staat, poepershoek-Ommen rijksweg 34. tja dan weet je het als navigatie ook niet meer.
op de snelweg moeten wij rechts af dan links en dan weer links, tja nu zitten wij weer op de zelfde snel weg alleen gaan wij nu de andere kant op :>
5 kilometer recht door zegt tom pfffff. ik zit te schelden wat een pokke ding.
na 5 kilometer de snelweg verlaten en na honderd meter bent u op u bestemming???? in de middel of nowhere hahahahahahahaha geen brommer te zien.
leo wordt boos en gaat nu op gevoel rijden hij keert de auto en tom bleerd links ....rechts.....herberekenen
ondertussen glij ik van mijn stoel van het lachen, drie uur zitten wij al in de auto ik heb gare billen .hup terug naar Ommen en opnieuw beginnen, nog geen twee kilometer verder ziet leo een weiland vol met geparkeerde auto's hé zou het daar zijn vraagt hij aan mij
nou dat denk ik wel.een mannetje met een vel oranje jasje wijst ons behulpzaam naar het weiland leo rijd er op, en meteen hebben wij spijt, wat een bagger zooi hier.
hier komen wij nooit meer uit.
dat zien wij straks dan wel weer, nu eerst brommers hoor ik leo denken.
glibberend lopen wij naar de kassa en betalen 8 euro om dan zo zonder dat iemand het na kijkt naar binnen te lopen.
er is een ruimte binnen maar het meeste staat buiten in een grote tent en in de openlucht.
de regen komt met bakken uit de lucht en ik heb geen paraplu, eerst in de tent kijken en als het droog is buiten. slim hé.
al gauw zien wij dat de meeste mensen in de tent al aan het inpakken zijn
buiten is het meeste al weg (gelijk hebben ze )en ook binnen zijn ze bezig met inpakken.
een snel rondje en leo vindt een achter lichtje voor zijn brommer en een miniatuur B.M.W. motor voor mijn broer de gauw jarig is.
ja en nu, maar weer naar huis :>
aangekomen bij het weiland zien wij een auto die helemaal vast zit in de prut en ik ben bang dat dat ons ook gebeurd.
wij rijden naar de uitgang waar iemand al met een foto toestel klaar staat ( zou ik nooit doen
)leo geeft een dot gas ik zit te gillen en voor dat ik het weet staan wij op de weg pfffff zo wij kunnen naar huis.

na twee minuten rijden zien wij de zon, het word prachtig weer, zelfs een beetje warm, voorzichtig denk ik misschien kan ik zo nog even buiten zitten.....als wij bij de enkhuizer dijk aan komen zie ik dat er boven noord holland helemaal geen zon is maar een dik wolken pak.
tja dat is die zelfde bui natuurlijk