wij wel
.zaterdag een gekocht niet de duurste maar wel een van 9 ins.
dus ook niet de goedkoopste.
ik heb de hele zondag foto's uitgezocht en op een kaartje gezet en leo heeft er de hele zondag naar gekeken.
.het lijstje was van een onbekend merk, gekocht bij de media markt.
maar al mijn foto's hadden een brede zwarte rand dus waren zij kleiner dan die 9 ins
tja dan had ik net zo goed een kleiner lijstje kunnen kopen toch?
maar goed wij zijn al een paar dagen aan het knoeien om de foto's de goede maat te geven.
het gekke is dat sommige foto's wel goed zijn en andere weer niet.
als wij de maat nemen van de foto's die wel goed zijn zou je denken dat het dan helemaal goed moest komen, maar nee dat was het probleem niet.
vandaag kreeg ik iemand op bezoek en ik wil haar het bewegende foto lijstje laten zien :> , nou ik bewoog , zij bewoog , maar de foto's op het lijstje die bewogen niet
.zou mijn man , die al de hele week zo zoet is met dat lijstje er iets aan veranderd hebben?.
nee niets, ik heb niets gedaan hoor zei hij toen hij thuis kwam.
oke ik ben het zat hij gaat terug .
in de media markt aangekomen is daar een heel lief meisje die ons hielp.
zij stopt de stekker in het stopcontakt en het fotolijstje werkt meteen :>
daar sta je dan met je mond vol tanden
.nu nog het probleem van die brede randen , zij kijkt in het nuttelozekretenboekje en gelukkig kan zij het ook niet vinden om de foto's te laten zien zonder brede zwarte randen.
zij belt naar de afdeling waar ze worden verkocht en die vertellen haar dat wij de resolutie van de foto's moeten veranderen
hallo ik heb 3000 foto's, hallo ik heb daar geen zin in.mijn man en ik roepen in koor, wij willen een ander, doe maar de kodak die doet het zeker goed, dat hadden wij van de week pas gehoord anders hadden wij die meteen wel gekocht.
nu zit mijn man al een paar uur naar het bewegende fotolijstje te kijken, ik hoor aldoor o o o wat een mooie foto.
zo dat is een stuk duidelijker dan het andere lijstje o o o o wat mooi.
kom eens kijken, zooooo die foto is mooi.
he he hij ook weer blij en ik kan weer ongestoord computeren.