FORUM kanweljanken
kanweljanken
A
an 11/10/2006 14:48
82.217.67.*

buurman

wij hebben van de week de buurman geklokt 55 seconden duurde het.

de auto van mijn zoon stond op de "plek" van de buurman mijn jongste zoon gaat weg dus de plek is leeg.

na dertig seconden zeg ik tegen mijn oudste zoon he waar blijft de buurman.

mijn zoon begint vrezelijk te lachen en hij laat mij zijn telefoon zien ,die staat op de stopwats,en ja hoor na 55 sec. zien wij de buurman rennen.

dan gaat eerst de auto van zijn vrouw een plekje opzij dat was het plekje waar mijn zoon stond,dan haalt hij zijn eigen auto op die gaat op het plekje waar de auto van zijn vrouw stond.

dan gaat hij weer naar binnen,om vervolgens 10 minuten later zelf met zijn eigen auto weg te gaan. al die moeite om je auto 10 minuten voor je deur te hebben,snappen jullie dat nou?

dit is de zelfde buurman van die cliko bak die hij aldoor verstopte,ik vraag mij af wat er met die man aan de hand is misschien heeft hij wel hulp nodig.

| Terug naar Topics overzicht | | Plaats een reactie|
Ga naar pagina: [1][2]

T
Tekkie 12/10/2006 12:47
83.119.59*
Wat lijkt me dat leuk om een stel leuke buren te hebben...

ik heb heerlijke buren we zijn zelfs zo goed bevriend dat toen ze graag een groter huis wilde maar niet naast ons weg wilde dat toen het hoekhuis waarmee wij de oprit deelde vrij kwam zij dat gekocht hebben We BBQen vaak of gaan uiteten ,dagje weg etc etc..we lopen echt niet te vaak de deur plat hoor,maar op zijn tijd is het reuze gezellig..ik kan gun iedereen zulke buren...

de buren aan de andere kant (het oude huis van onze opritburen ,snappen jullie het nog ?)die zijn veel jonger dan ons en weinig thuis,daarmee is het hallo en gedag en daar blijft het wel bij,maar met de jaarlijkse straatBBQ zijn we weer allemaal 1 pot nat

A
agnes 12/10/2006 14:36
84.82.47*
ach ja misschien in de toekomst

R
Ria 12/10/2006 16:11
83.180.39.*

fam. van mijn buurman ria?..ook zo`n zeikerd...ooh ik erger me al al als ik zijn stem buiten hoor

O ja Agnes, dat herken ik...ik werd ook helemaal beroerd als ik de stem van mijn buurman hoorde!

Ik tref het ook nooit zo met mijn naaste buren. Daarintegen kan ik uitstekend overweg met de rest

Jij hebt echt mazzel Tekkie! Het lijkt me heerlijk als je buren vrienden zijn!

A
agnes 12/10/2006 16:28
84.82.47*
nu ook weer staat madam bucket voor de 1000 ste maal dit jaar achter de tegels te boenen en liefst met gloor......

Daar zul je geen enkel stofje vinden in die hele hut s`morgens 7 uur staat ze te stofzuigen om vervolgens als ze van haar werk komt weer op nieuw te beginnen, ik ben zo blij dat hij vrachtwagenchauffeur is de hele week gelukkig weg

A
agnes 12/10/2006 16:30
84.82.47*
wat ik wel moet zeggen je hebt nooit geen last, nooit geen lawaai ook niet als ze visite hebben,

trouwens ook het tuinstel....s`morgens naar buiten...schoongemaakt....sàvonds weer naar binnen elke dag weer opnieuw

ik wordt daar zo moe van.....

R
Ria 12/10/2006 16:40
83.180.39.*
Bij mij was het zelfs zo dat hij aan de deur kwam als hij vond dat ik mijn auto te ruim geparkeerd had terwijl ik nog niet van mijn plaats geweest was

Toen heb ik niks gezegd maar (als dame zijnde en die, volgens Joke, bekakt praat) mijn middel vinger opgestoken en vervolgens de deur, heel beheerst, dicht getrokken.....

Hij bleef er toen haast in

I
Indy 12/10/2006 17:18
84.83.14.*
Pffffffffffff ben ik even blij dat we normaal met de overburen kunnen omgaan.Het vorige huis dat was een doffe ellende, zo erg dat ik er niet eens meer over wil denken..

I
Indy 12/10/2006 17:19
84.83.14.*
Dát had ik graag willen zien Ria

A
agnes 12/10/2006 20:51
84.82.47*
zo he ria

A
an 13/10/2006 01:28
82.217.67.*
ik heb een keer in mijn leven heeeel hard kut geroepen naar een buurvrouw.

en zij had het verdiend hahahahahahhaha.

zij kwam 4 keer per dag even langs ik werd er helemaal ziek van,dan liet zij ook nog haar as van haar peuk op de grond vallen en er kwam nog een vette boer uit haar mond.

dat heb ik 15 jaar genomen en toen was ik haar helemaal zat die heb ik er uit gezet en zij komt er nooit meer in.

verder kan ik HEEL goed opschieten met mijn buren

I
Indy 13/10/2006 19:40
84.83.14.*

Snelle reactie als
← Terug naar Topics overzicht + Plaats een reactie
Pagina's: 12
| FreeGoodies | Algemene vragen forum | Albumsindex | UsenetChart |