Grrrrrrrrrrrrrrr, krijg net mail van een collega met daarin sociaal plan. Hadden vandaag bijeenkomst maar ben niet gegaan, was ook niet bekend dat sociaal plan gepresenteerd zou worden. Nou, dat slaat dus echt nergens op. Kunnen verhuizen naar Hedel, en als je niet mee wilt (voor mij 1,5 heenreis bij 4 werkuren en met openbaar vervoer 2 uur heenreis) kun je overal naar fluiten......... KAN ECHT WEL JANKEN en dat doe ik dan ook ff.........O wat ben ik BOOS
De verhuizing gaat door en misschien dat het sociaal plan nog aangepast wordt (net collega ff aan de telefoon gehad) maar ik betwijfel het, stelletje huichelaars zijn het: paar weken geleden werd er nog een bonus beloofd als je tot het einde zou blijven (waarschijnijk mei volgend jaar) en een oprotpremie zoals bijv. 9 dienstjaren 9 maandsalarissen maar niks hoor en ik wist ik wist het dat het zo zou gebeuren....echt een goedkope manier om van je niet gewenste werknemers af te komen!!!!!!
Vanmorgen dus ff man van COR gebeld; hun gaan er niet mee akkoord en er moet volgens hun een nieuw plan komen ook voor mensen die niet meegaan. Het is echt een spel!!!!!! Baal er altijd zo van dat je zelf overal achteraan moet gaan, gelukkig heb ik rechtsbijstand verzekering dus die zullen we eens op de hoogte gaan stellen.
wij zien het wel,je moet wel er is niets aan te doen denk ik.
wij zijn al 35 jaar lid van de fnv ik denk dat die maar eens aan het werk moeten voor ons tegen die tijd.
ik heb net een kaart in de bus gehad van era makelaars,het huis aan de overkant staat te koop voor 234.000.00 euro.
ik heb net zo'n huis maar dan met een carage.pffffff ga dat eens ik guldens om rekenen.ik ben rijk rijk rijk.
tja maar ik moet ook ergens wonen,en je kan er geen brood voor kopen bij de A.H.
maar het is wel een goed gevoel.