We zijn gisteren bij een boot gaan kijekn.Hebben we zeker interesse in maar er is heel veel werk aan.We hebben dus een bod gedaan dat fors lager ligt dan de vraagprijs, maar ja er komt ook wel veel bij kijken.Toch hoop ik stiekum wel dat we een mooi tegenbod krijgen en dat we eruit kunnen komen.Het is niet zo dat ik erom zit te springen maar voor de kinderen en honden is het wel een ideale boot.
Hij moet wel een jaar naar binnen hier in de loods dus varen komt niet veel van dan..
We hebben de boot!! Gisteren een dag gevaren en vandaag weer.
Sam was achteraf ziek dus dat ging niet goed onderweg, koorts en toen kregen we panne.....
(hoe kan het ook anders) Wij zijn van boord gegaan en naar huis toe, ik zat onder de kots en Sam ook...
Na een goed half uurtje belde Arjan op..de boot draaide alweer en ze waren om 5 uur hier in de jachthaven!
Nu moet ik nog transport gaan regelen en dan ligt ie waarschijnlijk voor de kerst hier in de loods
wij hebben al een paar kerst markten bekeken,normaal doen wij dat pas na sinterklaas.
ik liep vandaag in de boet dat is een tuincentrum met een kerst markt en wat draaiden zij voor muziek?.sinterklaas kapoentje en dat klinkt niet tussen de kerst ballen.
jahoe indy,dus jullie hebben de boot al uitgeprobeert alleen sneu voo r je zoontje niet te hopen dat hij zeeziekte heeft !
Ja an dat is niet gepast hadden wij vrijdag bij intratuin ook,geen gehoor andere jaren ben ik er ook veel meer mee bezig maar nu,kweetniet,zal wel aan de tempratuur buiten liggen