Weet je Sonate, het boeit me voor mezelf ook niet zoveel.en Ar zijn situatie is er niet naar geweest dat de band wel goed zou zijn, maar voord e jongens vind ik het wel triest...Rick belde oma of ze naar zijn A afzwemmen kwam, ze moest nog kijken zei ze.....niks gezien niemand gehoord, zelfs nu nog niet van mijn mag ze echt in de ...... zakken hoor.....
De kinderen hebben er weinig weet van geloof ik, ze is in naam ook geen oma voor hun.Als we er eens komen moeten we altijd van te voren al zeggen hoe deze oma heet
Vosje ik kan het me ook niet voorstellen, maar helaas de geschiedenis van dat gezin wijst het wel uit ...
Gelukkig zijn de meeste kinderen (broers/zus) wel goed terecht gekomen..Hopelijk vallen ze niet in herhaling...
Toen mijn dochter geboren werd was mijn moeder al overleden helaas,dus zij heeft nooit een leuke oma gekent.Manlief is altijd de verschoppeling gebleven want om hem had ze moeten trouwen en dat werd er flink ingepeperd ook, net of het zijn schuld was.Toen ik zwanger was van onze zoon en wij dat vol trots vertelden zei ze al direct dat ze geen oma wilde worden of zijn.Het is zo jammer want het kan zo gezellig zijn, ik ben juist zo blij met mijn schoondochter en schoonzoon en maak geen onderscheid en geniet me gek van dat kleine manneke waar ik ook nog voor mag zorgen.